tisdag 10 februari 2015

Glöm inte bort att förbeställa Hatred

Glöm inte bort att betala för Hatred. När ett spel lyckas uppröra så pass många som gillar att moralisera över andra människors tankar och fantasier så tycker jag det är värt att stödja företaget ekonomiskt. Jag ser det som ett direkt bidrag till politisk inkorrekthet. Jag ser det som en handling som bidrar till att de politiskt korrekta får mindre fäste i samhället.

Ett spels framgång avgörs av vad folket vill spela, inte vad en elitisk grupp PK-vänster-feminister har för moralkakor. Jag njöt enormt när jag placerade min order, för jag visste att genom att stödja ett sånt här spel så får PK-iterna bara mindre makt när det kommer till att påverka spelmarknaden.

Destructive Creations är en väldigt liten studio och detta är deras första spel. Om det blir en kommersiell success så kommer dom kunna göra fler spel, annars inte, och jag tycker dom förtjänar att få göra fler spel.

Plus, förbeställer man kan man få med en tröja också. 8D

https://www.preorder.hatredgame.com/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar