måndag 15 december 2014

Rossana Dinamarca - "Du är inte min talman"

Video - Rosanna Dinamarca (V): "Du är inte min talman"

Men ärligt talat. Dom borde bara hatknulla and get it over with. Tänk er Rossana upphängd i läderkrokar upp och ner som en fisk medans Björn Söder håller i en upplaga av "The Very Best of Evert Taube - Svenska folkhemsklassiker" och drämmer henne på arslet, ljudet av hennes dallrande röda skinkor ekandes medans hon stönar och bara vrålar:
"HERR TALMAN ÅH HERR TALMAN. DIN FITTSLICKANDE FLINTSKALLIGA JÄVLA KENDOCKA-NAZIST, JAG HATAR ATT DU TÄNDER MIG SÅ HÅRT!! JAG HATAR ATT DITT HUVUD FUNGERAR SOM ETT FÖRSTORAT OLLON, VISA MIG DEN SANNA URSVENSKA BARBARIN!!!"

Björn Söder ba "åååååhja såååååååhja" och så polerar han upp sin flint med lite solrosolja, sen tar han sats från andra änden av rummet och springer mot den upphängda sprattlande fisk-slampan som Kapten Ahab löpte efter Moby Dick.

Jag är helt och hållet övertygad om att detta hade gjort under för Svensk politik. Eller så hade dom blivit ännu värre mot varandra i riksdagskammaren bara för att kunna hålla igång hatknullandets extas efter varenda hatisk sammandrabbning. Dom bästa samlagen är väl ändå dom som berör ens känslomässiga mentala sår. How addictive.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar