onsdag 10 december 2014

Asylsökande sexattackerade 21 kvinnor och barn på en månad - kan få stanna i Sverige.

Den 28 oktober greps Mohammed av polisen och han åtalas just nu för flera fall av ofredande och sexuellt ofredande. När han döms får han förmodligen trots det stanna i Sverige eftersom den förra regeringen gjorde en "migrationspolitisk uppgörelse" med Miljöpartiet om att bevilja alla syrier som kommer till Sverige permanent uppehållstillstånd i landet. Uppgörelsen slöts, enligt förre statsministern Fredrik Reinfeldt, i syfte att straffa de väljare som valde att rösta på Sverigedemokraterna.

Vi ska alltså ge serievåldtäktsmän permanent uppehållstillstånd endast för att vår patetiska skithög till f.d. statsminister ville straffa en stor del av Sveriges befolkning för att dom har en åsikt han själv inte gillar? Fantastiskt. Skitbra jobbat, Moderaterna och MP / Socialdemokraterna. Fattar ni hur många våldtäkter EN enda våldtäktsman kan ställa till med? Fattar ni hur många liv en enskild individ kan förstöra? Det är helt oacceptabelt att bara en person skulle ”ramla igenom sprickorna” i den rådande lagstiftningen. 


En Amerikansk undersökning visade detta: ”The 120 rapists were responsible for 1,225 separate acts of interpersonal violence, including rape, battery, and child physical and sexual abuse," the researchers write. A single rapist can leave a wake of victims, racking up the numbers rapidly, as the victim surveys are clearly showing.”

Det bör betonas att han inte har blivit dömd än, men det skiter jag fullständigt i för det finns ingen chans att man blir anmäld av 21 olika människor utan att det ligger någonting i det. Dom som vill hitta på ursäkter genom att påstå att utlänningar aldrig kan bete sig illa kan lägga ner direkt. Blåsta vänster-anhängare reagerar på FT's artikel med resonemang såsom: "
Artikeln försöker få folk att ogilla invandring genom att sätta honom som exempel för invandrare." 

Hur vågar du påstå att FT's artikel är rasistisk när det är DU som genast tänker att alla invandrare skulle vara pedofiler och serievåldtäktsmän? Jag är en krigsflykting från Bosnien och jag känner mig inte ett dugg utpekad av den här artikeln för till skillnad från dig så har jag faktiskt läst vad det är som står skrivet. FT beskriver "Mohammeds" brott och det faktum att han högst troligtvis kommer få stanna kvar i Sverige på grund av en korrupt lagstiftning. Inget mer, inget mindre.

Artikeln försöker belysa det enorma problemet i Sverige med att vi har politiker som beter sig åt som ett gäng dagisbarn (genom att teckna den där sortens avtal utav "hämnd" på väljare som inte röstar på dom) och att vi inte utvisar den här sortens kriminella invandrare. Ingen människa förtjänar att få hjälp bara-för-att, och det finns ingen som helst anledning att rädda det där äcklets liv när det finns andra invandrare som behöver en plats i Sverige + inte har planerat att förstöra människors liv på regelbunden basis. 

Jag kan inte ens föreställa mig vad det finns för hållbart resonemang bakom att man ger en serievåldtäktsman och pedofil Svenskt medborgarskap, bara för att kunna säga att man är "duktig" till sina polare som lyssnar alldeles för mycket på Rage Against The Machine. Ni gnäller hela tiden om "solidaritet" och ni hade helt säkert kallat mig för rasförrädare för att jag inte tycker samma sak som vad ni gör. Men det finns inte en chans i helvete att jag tänker vara "solidarisk" genom att stå upp för våldtäktsmän bara för att dom, precis som jag, föddes utanför Sverige.

Vi kanske är invandrare båda två men vi har inte ett skit med varandra att göra, och du har ingen jävla rätt att lumpa ihop mig med den där sortens avskum - vare sig du är en nazist eller en vänsterpartist. "Solidaritet" är det mest överskattade och substanslösa begreppet i det politiska diskussionsklimatet idag. Jag är mer intresserad av resultat. Ju mindre våldtäktsmän i Sverige, desto bättre.


2 kommentarer:

  1. Jag håller helt med om absolut det mesta du skriver men måste ändå undra, eller en fråga dyker upp i min skalle i alla fall.

    I många länder där dessa människor kommer ifrån så är Våldtäkt mer ett uttryck för makt, straff, och att sätta kvinnor på plats, att pippa en oskuld är ett bra sätt att säkra sig mot HIV/AIDS tydligen enligt deras tro... och så vidare. Och jag säger inte att det är OK i vårt samhälle, inte på en fläck, men för att få ur de som kommer hit deras syn på kvinnor, våldtäkt, våld, våld mot barn, för dessvärre är det många gånger folk som vuxit upp i en hydda med stampat jordgolv, är analfabet, väldigt religiös eller så inte.... du fattar problemet jag vill åt va? Alltså räcker det inte med att säga "ajja Baja" när dom kommer hit. Jag tror man måste ta tag i dom och mer eller mindre tvångsmata dom med vad som gäller här, vad som händer här om man inte följer lagarna och dessutom ger samma straff till dessa som vore dom svenskar!! Se till att dom fattar ända in i märgen att det inte är OK här och inte borde vara det någon annanstans heller. Hur ska man göra innan dess? En del är dessutom sådana som i kriget tvingats till allt från att kriga som barn till att mörda för att överleva, blivit både bombade och skjutna på... Man kan ju lätt ta reda på vilka dessa är då dom kommer hit väl och se till att dom inte prånglas ut i samhället direkt får jag tror och är helt övertygad om att det här är pudelns kärna i många fall.

    Ett litet PS, jag tycker en sak är tydlig med Avpixlat, FT, och liknande siter och det är att man otroligt ofta säger "somaliern" eller liknande, alltså utpekande av folkgrupp och verkligen se till att understryka att det är en "svarting" och det gör att JAG mår lite illa av att läsa det som står där även om det skulle kunna tänkas innehålla en massa sanningar så skjuter man sig i foten med kanon liksom... Just saying!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller så utvisar man med omedelbar verkan istället för att fakta?

      Radera