torsdag 11 september 2014

ISIS och Sverige

Jag sitter och funderar på det med ISIS. Det har slående likheter med inkvisitionen för flera hundra år sen, när alla som inte var katoliker torterades ihjäl. Man skulle kunna tänka sig att världen har utvecklats sen dess, sen medeltiden, men Mellanöstern och Afrika kvarstår som mänsklighetens avfallsstation. Vill man se den absolut värsta aspekten av vår art så är det bara att blicka bort dit, då det är en tidsportal in i ”the dark ages” då vidskepligheten och häxbränder regerade, snarare än humanismen och det logiska tänkandet.

I Irak så är homosexualitet straffbart med döden. I Afrika så finns det en utspridd myt om att man kan bota HIV genom att ha sex med en oskuld, vilket har lett till – gissa vad? - att folk med HIV har sex med oskulder. Eller varför inte den här idiotiska handlingen där dom såg till att sprida Ebola? http://www.bbc.com/news/world-africa-28827091 I vissa områden av Afrika så utför människor fortfarande exorcism, och för att inte tala om den kulturella könsstympningen. I Saudi-Arabien så blev en människa avrättad för att han gjorde sig skyldig till ”trolldom”. Det här är år 2014 och det finns ett land i världen där man lagligt kan avrätta en människa för att dom utövar ”trolldom”. Vad är det för fel på dom där jävla länderna?

Jag vägrar erkänna att alla kulturer är likvärdiga. Och faktum är att Sverige också har befunnit sig i ett barbariskt och ociviliserat skede en gång i tiden. Sveriges kultur har också varit sådan, men sedan utvecklades den. Är Sveriges kultur i dag perfekt? Nej, absolut inte. Det finns mycket jag hade velat förändra med det här landet. Men det går inte att påstå att ett land där homosexualitet är straffbart med döden är lika utvecklat och civiliserat som ett land där man låter (eller iallafall försöker låta) bögar gifta sig för att man skiter i Gud och erkänner att kärlek är kärlek.

Säg vad du vill om Sverige och den politiska extremismen som vi har här, men den kan inte ens jämföras med extremismen som förekommer i Mellanöstern. Det västerländska samhället kanske har sina problem med terrorism och extremism, men vi springer inte omkring och hugger halsen av människor på grund av en jävla saga om en gubbe i himlen. Att utöva våld mot andra på grund av politik är inte det minsta dugg civiliserat, men ett politiskt system existerar iallafall på riktigt. Detsamma kan man inte säga om Gud.

Vad säger ISIS om mänsklighetens utveckling? Det finns en tendens att tänka på vår mänskliga art som ”utvecklad”. Vi tar vår moderna existens för givet och får nästan för oss att vi har förändrats genetiskt sen medeltiden, som att det skulle vara självklart att vi nu och för alltid står över den sortens barbari. Vi kan lura oss själva att vi är civiliserade varelser men faktum är att vi existerar under precis samma tid i världen som alla extremister och fundamentalister som härjar i Mellanöstern. Så vad skiljer oss åt mest? Det är säkert som fan inte våra gener. Det är vår kultur. Och det gör mig förbannad att det finns människor som har magen att förneka kulturens påverkan, bara för att dom stolt ska kunna babbla om hur ”anti-rasistiska” dom är. Dessa människor påstår att Sverige har en våldtäktskultur samtidigt som dom förnekar att kulturen i vissa länder möjligtvis skulle kunna påverka utländska mäns syn på kvinnor och beteende mot kvinnor. Varför kan vänstern inte vara konsekvent i sina teorier om samhällsstrukturer?

Vissa av invandrarna vill bort från våldsamheten och den förtryckande kulturen i sitt hemland, och andra av invandrarna vill komma hit för att fortsätta föra sin jihad. ( https://www.youtube.com/watch?v=fAJ38zVx-1o ) Och den senare är en grupp som jag inte vill ha i Sverige. Jag vill ha dom utlänningar som växer upp i Saudi-Arabien och förstår hur jävla sinnessjukt det landet är, och kommer till Sverige för att dom har hört att det här landet bryr sig om mänskliga rättigheter. Dom som uppskattar värdet i Sveriges kultur och värderingar mer än vad Svenskarna själva gör, för Svenskarna har inget katastrof-land att jämföra med i sin referensram av erfarenheter.

Men vad händer när dom kommer hit? Det visar sig att Svenskarna är ett gäng fittor som inte vågar sätta ner foten t.o.m. när det kommer till människor som åker utomlands för att våldta kvinnor och halshugga Kristna barn.

https://www.youtube.com/watch?v=fk7XOkYjP2E

Det äcklar mig så förbannat hur snedvriden den där rapporteringen är. Varför pratar han om hur SYND det är att dom där terrorist-svinen dör nere i Syrien!? Varför pratar han om att Svenska skattepengar ska gå till att rehabilitera människor som halshugger kristna barn för att dom är kristna? Det vi borde prata om är att utvisa alla som förknippas med Islamistiska terrorist-organisationer, inte att dalta med invandrare som MEDVETET ger sig iväg för att mörda utomlands och sen återvänder till Sverige för att leva tryggt! Det här landet är så jävla långt åt helvete så det bara finns inte.

Och varför säger dom att jihadisterna är ”Svenskar”? Dom är för fan INTE Svenskar. Om jag flyttar till Kina så blir jag väl inte Kines bara för att jag får medborgarskap? Låt oss göra det här riktigt jävla enkelt: om man på fullt allvar använder ord som ”haram” i sitt vardagliga språk så är man INTE Svensk. Svensk är man ifall man antigen:
A) Föds som etnisk Svensk.
B) Integrerar sig och visar en egen vilja att kalla sig själv för Svensk, för att man uppskattar den Svenska kulturen och Sverige som land.
Man är inte automatiskt Svensk bara för att man får ett medborgarskap, och det finns inget "Svenskt" med att ha en jävla handduk på huvudet och babbla om vad som är "haram" eller inte.

Väljer man att bli terrorist och mörda människor dagligen, hur fan kan man då förvänta sig att Sverige ska kunna ta hand om en? Jo, för att Sverige är en fitta, och det ser vi klart och tydligt i nyhetsrapporteringen ovan. Dessa människor åker ner till Irak och Syrien för att begå några av dom vidrigaste och mest omänskliga morden i modern tid – och den där jävla svennebögen sitter på fullt fucking allvar i rikstv på TV4's Nyhetsmorgon och snackar om att dom ska komma hem till trygga Sverige igen så att någon kan ge dom lite fikabröd och natta dom till sömns, för de stackars Jihadisterna kan ju få mardrömmar om alla kvinnor de dagligen våldtagit, sålt som sexslavar och brutalt mördat. Tycker du det är konstigt att folk vänder sig mer åt högern i det här landet?

3 kommentarer:

  1. Vad hjälper det är vrida sig åt höger? Förutom när Miljöpartiet gjorde det 2010 och har fortsatt sitt samarbete med Rånfeldt. Högern vill att det ska fortsätta lika vårdslöst. Folk vänder sig till SD för att alla de andra mupparna kör landet i botten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, jag sa inte att det hjälper. Jag sa bara att det är förklarligt. Den absolut största anledningen till varför folk vänder sig till "främlingsfientliga" partier är på grund av övertoleranta PK-svenskar.

      Radera
  2. Otroligt men sant !!!!!!!!! för mer än 9 år nu, har jag lidit av HIV och en av mina vänner kopplade mig med dr Molemen, kontaktade jag Dr Molemen via e-post, jag berättade för honom om mitt hälsotillstånd och jag begärde också för sin läkande medicin, berättade han för mig inte oroa sig för att han skulle förbereda vissa örtmedicin för mig som jag var att dricka några dagar, gav han mig anvisningar om hur man får sin medicin efter hela processen jag fick några örtmedicin från Dr Molemen som han skickade till mig här i mitt land, jag använde dem dagligen som jag riktade och nu har jag återfå min hälsa.
    Jag gjorde några par test för HIV igen och jag bekräftades Negativ från olika sjukhus, den här mannen är verkligen rädda själar och jag uppmanar alla att möta honom för några problem eller sjukdom.
    Du kan kontakta honom på (drmolemenspiritualtemple@gmail.com / dr.molemenspiritualtemple@yahoo.com) eller ring honom på +2347036013351).

    SvaraRadera