onsdag 3 september 2014

Hur hade ett samlag med Kent Ekeroth sett ut?


































Jag har suttit och kollat en del på Kent Ekeroths debatter i riksdan på YouTube. Innan så tyckte jag inte om honom för han kändes som ett rövhål pga järnrörsskandalen, och sen så har jag nog sett han skriva korkade saker på sin blogg ibland. Fråga mig dock inte vad, för jag kommer inte ihåg, jag har bara haft en avsmak mot snubben. Men nu så har jag funnit uppskattning för honom. Kan inte säga att jag stödjer alla åsikter han har då jag inte sett alla debatter med han, men i just de videos jag har sett så är han riktigt bra. Han ställer obekväma frågor som behöver ställas, och han framför sina resonemang med verklighetsgrundade underlag.

Och jag har nog aldrig sett en riksdagsledamot som är så orädd för att förolämpa. Han är skarp och dräpande i sina uttalanden, ibland så säger han rätt ut att någonting är korkat istället för att klä upp det i fisförnärma termer, och det är skitroligt för han blir riktigt hetsig! Det märks att han är väldigt passionerad. Och det fick mig såklart att börja fundera på hur han är i sängen. Hur tror du att ett samlag med Kent ser ut?

Själv så har jag fått uppfattningen av Kent som ett control-freak. Han har alltid svar på tal, han har alltid klara och tydliga åsikter om saker och ting, och det märks att han har läst på ordentligt innan han ger sig ut i en debatt. Han svamlar aldrig, vilket man inte kan säga om hans motståndare. Han verkar vara en perfektionist, och det i samband med hans passion får mig att tro att han är ett control-freak. För jag själv är sådan, och jag känner igen mig i honom. Och jag har även fått höra, av två olika personer, att jag säkert hade vart en väldigt bra ”master” inom BDSM-sammanhang.

Jag har däremot aldrig varit intresserad av att bege mig in i den världen. Visst, jag har ibland strypt kvinnor på beställning, och ibland onanerar jag åt våldtäktsporr, men i praktiken så är jag bara ännu en vanlig vaniljsexkille. Dominans är underhållande som fantasi, men inte som verklighet. Det finns dock en skillnad mellan mig och Kent Ekeroth, och den skillnaden är att jag är ett socfall medans Kent Ekeroth är en riksdagsledamot. Och det är därför rimligt att utgå ifrån att herr Ekeroth är ett ännu mer passionerat och ännu större control-freak än vad jag själv är.

Det är alltså min slutsats att ett samlag med Kent Ekeroth troligtvis ser ut såhär: Först så sätter han på lite Wagner och sen binder han fast dig till sängen användandes den Svenska flaggan. Han går ut i köket och häller upp ett glas med whiskey och sen så kommer han tillbaka, sätter sig i fåtöljen och avnjuter synen på dig en liten stund, samtidigt som han marinerar tanken i ditt sinne där du förstår att du är blott ett lamm inför slakten som är hans njutning. Och du älskar det.

Efter några stillsamma smuttar på sin whiskey så kliver han upp på sängen och tar fram sin penis, medans han vrålar ur den yttersta botten av sina lungor: ”ÄR DU REDO FÖR DET SVENSKA KULTURARVET!??!?!!” Sen knullar han dig med samma vilda ursinnesdesperata aggression som en djungel-neger med ett stort skelettben inkört genom näsan som inte har sett en vit kvinna på minst 20 år. Hela sängen hoppar upp och ner medans han rabblar upp alla Svenska kungar genom historien och den kulturella vikten av traditioner såsom midsommar, och deras befästande av den Svenska folksjälen i samhället. Wagner dundrar i högtalarna medans Kent tar dig tillbaka till romantiken, en tidsålder fylld av passion och en hängivelse åt det irrationella; det djuriska i människans inre väsen.

Sen drar han ut sin kuk och sprutar över hela dig, och nu ser du också ut som den Svenska flaggan som användes för att binda dig, eftersom den här snubben är en SÅ pass stor nationalist att till och med hans sperma blivit gul och blå. Han avslutar samlaget med att ta upp ett glödjärn och brännmärka ditt arsle så att du inte glömmer bort vilket parti du ska rösta på i årets val: ”SD2014”. Och du har aldrig varit nöjdare.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar